tobbunilogo

دانشگاه اقتصاد و فناوری TOBB) TOBB ETU) که یک دانشگاه خصوصی و غیرانتفاعی در ترکیه است ، یک دانشگاه نو بنیاد می باشد که در سال ۲۰۰۳ توسط اتحادیه اتاق ها و بورس کالاهای ترکیه با هدف ایجاد نیروی انسانی واجد شرایط برای کمک به توسعه زندگی صنعتی و تجاری در آنکارا تأسیس شد. TOBB ETU، که ۲۴ برنامه کارشناسی مختلف را ارائه می دهد، ۶۰ درصد دانشکده خود را به دانشجویان ترکیه اختصاص داده است.

دانشگاه توب یک موسسه آموزشی مدرن و پویا است که به دانشجویان خود نیز می آموزد که دانش تولید کنند. دانشگاه توب که با توجه به برنامه های با کیفیت در زمره دانشگاه های برجسته قرار دارد، قصد دارد با مراکز تحقیقاتی خود به یک مرکز بین المللی تبدیل شود و با آزمایشگاه های خود مجهز به فناوری پیشرفته باشد. TOBB ETU برنامه آموزش تعاون را پرورش داده است، تا بتواند نیروی انسانی واجد شرایطی را که به صنعت نیاز دارد، پرورش دهد. آموزش نظری و عملی را با صداقت آموزش دهد و تعادل بین دانشگاه و صنعت از نظر آموزش برقرار بکند.

اشنایی با دانشگاه توب

توران آکادمی

دانشکده مهندسی این دانشگاه شامل  رایانه، برق و الکترونیک ،صنعتی ،مکانیکی و علوم و مهندسی نانوتکنولوژی می باشد. دانشکده اقتصاد و علوم بازرگانی شامل بخش های مدیریت تجارت ، اقتصاد ، کارآفرینی بین المللی ، روابط بین الملل و علوم سیاسی است. دانشجویان دانشکده علوم و ادبیات می توانند زبان و ادبیات انگلیسی، ترکی یا ادبیات، تاریخ ، ریاضیات یا روانشناسی تحصیل کنند. طراحی صنعتی، طراحی ارتباط بصری، طراحی داخلی و محیط زیست، معماری و هنر و طراحی توسط دانشکده هنرهای زیبا تشکیل شده است. حقوق و پزشکی دانشکده های خاص خود را دارند. همچنین یک گروه جداگانه از زبانهای خارجی نیز وجود دارد.

بورسیه دانشگاه های خصوصی ترکیه

شهریه دانشگاه توب آنکارا

  • پزشکی (ترکی) : ۱۵/۶۶۰ دلار – ۳۵۰۰ دلار
  • روانشناسی (ترکی) : ۱۱/۲۲۰ دلار
  • فنی و مهندسی (ترکی) : ۱۱/۲۲۰ دلار
  • معماری و هنر (ترکی) : ۱۱/۲۲۰ دلار

سوالی دارید؟ همین حالا مشاوره رایگان بگیرید!

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۵۰
۰۹۳۷۸۱۹۱۱۶۹
۰۹۱۹۳۰۱۰۸۲۳