اخذ وام بانکی در کشور ترکیه

برای گرفتن وام بانکی در ترکیه ، نیازمند داشتن کارت شهروندی یا وطن داش هستید. به طور کلی تنها شهروندان ترکیه می توانند درخواست وام داشته باشند و از تسهیلات آن برخوردار شوند بنابراین برای دریافت وام بانکی ابتدا باید کارت شهروندی یا پاسپورت ترک خود را دریافت کنید.
زمانی که پاسپورت خود را دریافت کردید میتوانید از مزایای عالی آن در گرفتن وام استفاده کنید. به عنوان مثال میتوانید تا ۹۰ درصد وام خودرو ( هر مدل و قیمتی که مورد انتخاب تان است) و تا ۸۰ درصد وام مسکن دریافت کنید.از دیگر مزایای دریافت این وام های بانکی ، بهره هایی با قیمت های بسیار پائین است و در بعضی از مواقع این بهره ها از حدود ۴  درصد فراتر نمی روند.بنابر این افراد می توانند بسیار آسوده خاطر آپارتمان و یا خودرو مناسب تهیه کنند و از تسهیلات بانکی استفاده کنند.
هم چنین برای طرح های صنعتی و راه اندازی کسب و کار خود نیز می توانید درخواست وام داشته باشید.به طور مثال برای راه اندازی یک گاوداری،مرغ داری و یا یک بخش کشاورزی میتوانید از وام های بسیار مناسبی که دولت ترکیه در اختیارتان قرار خواهد داد استفاده کنید.درصد این بهره ها تا حدود ۲ درصد و میزان فاصله ی پرداخت این وام ها از تنفس یک تا دوسال برخوردار است.
از شروط دریافت این وام داشتن طرح توجیهی مناسب است و دولت ترکیه در بخش تجاری سازی خود طرح شما را مطالعه خواهد کرد و متناسب با پیش رفت کاری شما وامی را برای شما تصویب میکند و آن را در طول دوره ای که مد نظر قرار می دهد به شما پرداخت خواهد کرد. بنابر این کل وام درخواستی به حساب شما واریز نخواهد شد چراکه ممکن است بعضی از افراد از این شرایط سواستفاده کرده و این مبلغ را در جای دیگر خرج کنند.
جهت هرگونه مشاوره و راهنمایی در این زمینه میتوانید از مشاوران توران پارس کمک بگیرید. مشاوران توران پارس آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *