امن ترین شهرها در ترکیه کدام شهرها هستند ؟

این روزها به دلیل شرایط بد اقتصادی کشور بیشتر هم وطنان مان به فکر مهاجرت به ترکیه افتاده اند که بتوانند آینده بهتری را برای خود رقم بزنند. مهم ترین شرط برای مهاجرت امنیت است. همه شما برای مهاجرت صد در صد دغدغه این را دارید که آیا جایی که می خواهیم به آنجا مهاجرت کنیم دارای امنیت است یا خیر؟ ما در این مقاله برای شما هم وطنان عزیز امن ترین شهرهای ترکیه را معرفی خواهیم کرد. با توران پارس همراه باشید:

بنابر استاندارد های جهانی کشور ترکیه به طور کلی دارای امنیت است چون دولت ترکیه هزینه های زیادی برای بخش گردشگری خود کرده است. در کشور ترکیه بارها حملات تروریستی ناموفق داشته است و هم چنین یک کودتا ناموفق داشته است که رییس جمهور کشور ترکیه خیلب زود تمام این ها را سر سامان داد و کشور را آرام کرد و از آن روزها به بعد کشور ترکیه کشوری آرام شده است.
ترکیه کشوری مدیترانه ای است و دارای سواحل توریست پسندی است و این سواحل در جذب توریست نقش بسزایی داشته اند. این کشور در سال میلادی ۲۰۱۴ بالغ بر ۴۲ میلیون گرشگر را میزبانی کرده است این تعداد گردشگر نشان از امنیت کشور ترکیه است. اما در سال میلادی ۲۰۱۶ به دلیل حملات ناموفق تروریستی و کودتای ناموفق این روند رو به رشد جذب گردشگر سیر نزولی را در پیش گرفت و در این سال و این تعداد به ۲۴ میلیون گردشگر در این سال رسید.

گردشگران در کشور ترکیه

طبق گفته آژانس های گردشگری و گزارش های بین المللی بعد از سال ۲۰۱۶ با تدابیر شدید امنیتی باعث شد گرشگران باز در ترکیه احساس امنیت کنند و کشور ترکیه دوباره یکی از گزینه های گردشگران برای سفر باشد و این روند در سال ۲۰۱۷ سیر صعودی در پیش گرفت در همین راستا انگلیس تعداد پرواز های خود را ترکیه را افزایش داد و همین امر هم باعث شد دوباره گردشگران به کشور ترکیه به چشم یک کشور که دارای امنیت است نگاه کنند.

طبق گزارش های بین المللی کشور های اروپایی و آمریکایی منعی برای شهروند خود برای سفر به ترکیه ندارند و فقط به مسافران گوشزد میکنند که در مکان های شلوغ حواس جمع باشند و مواظب خطرهای احتمالی باشند ، ولی در کل کشور ترکیه را به عنوان کشوری امن به شهروندان خود معرفی کرده اند. بیشتر مناطق ترکیه دارای برچسب سبز هستند یعنی این مناطق به صورت کامل امن هستند. وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا امنیت کل کشور ترکیه را در سطح ۳ قرار داده است به هر حال ممکن است تدابیر امنیتی بیشتری برای پروازهای خود به ترکیه قرار دهند به طوری که به مسافران گفته می شود همکاری کامل با مقامات امنیتی داشته باشند.مسافران قبل از سفر به ترکیه باید مصاحبه ای با پلیس بریتانیا داشته باشند و دلایل خود را برای سفر به ترکیه بگویند.

مطلب پیشنهادی توران پارس:۶ نکته امنیتی که در کشور ترکیه باید رعایت بکنید

امن ترین شهرها در ترکیه

بررسی امنیت شهرهای آنتالیا و آلانیا

آنتالیا معروف ترین شهر کشور ترکیه است و تقریبا تمام گردشگران نام این شهر را شنیده اند و یکی از مقصد های گردشگران برای سفر به ترکیه است. این شهر دارای اب هوای بسیار خوبی است به این دلیل که بین دریای مدیترانه و کوه های تاوروس قرار گرفته است.
این شهر دارای منطق بسیار زیبایی است و جز شهرهای سطح بالا ترکیه است که دارای آب هوای افتابی و گرم است و اگر در این شهر شروع به گشت گذار کنید خواهید دید گه دارای غذاهای بسیار خوب و بازار های هفتگی زیادی است. به عنوان یک سفر خانوادگی گزینه بسیار خوبی برای زندگی است. شما می توانید به راحتی در این شهر زندگی کنید و مشغول به کار شوید.
آلانیا یک منطقه بسیار شیک و مدرن در آنتالیا است به طوری که اغلب گردشگران خارجی ترجیح می دهند در این منطقه سکونت داشته باشند. آلانیا طبیعت زیبایی دارد و همچین خدمات کاری خوبی هم در این منطقه هست . بهترین گزینه برای یک زندگی ارام با خانواده است چون زندگی با خانواده در این منطقه دارای مزایای بسیار زیادی دارد مانند سفرهای روزانه به مناطق زیبا، شگفت انگیز و محیطی فرهنگی ودارای فضایی امن است با روزهای افتابی با سواحل بسیار تمیز و آرام که مناسب برای خانواده است.

امنیت در بدروم و ساید

بدروم مکان مناسبی است برای ان دسته از افرادی که به دنبال زندگی راحت با امکانات فراوان هستند.این منطقه دارای تفرج گاه های ساحلی بسیار زیادی است و خانه های زیبا و مدرن در این منطقه زیاد بسیار زیاد است.این منطقه جز مناطق بسیار تمیز و امن ترکیه است و امکانات فرهنگی وتفریحی و تاریخی بسیار زیادی است.
این منطقه مکانی بسیار مناسب برای آن دسته از افراد هست که به دنبال زندگی آرام و آرامش هاستند و می خواهند به دور از هرگونه هیاهو باشندو همچین این منطقه دارای خدمات کاری بسیار خوبی است و امکانات تفریحی و گردشگری زیادی دارد به همین دیلیل این شهر جز گزینه های بسیار مناسب برای شما عزیزان است.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *