بیمه عمر در ترکیه

بیمه عمر در ترکیه

آشنایی با بیمه عمر در ترکیه

 چه تفاوتی بین بیمه عمر و ضمانت نامه عمر وجود دارد؟ بطور اساسی هر دو تقریبا یکسان هستند: آنها در زمان فوت پرداخت می شوند. از نظر فنی، بیمه یک قرارداد می باشد که اگر چیزی که ممکن نبوده اتفاق بیفتد اما اتفاق افتاده هزینه آن را برای شما پرداخت می کند. به عنوان مثال اگر تصادف کنید از طرفی دیگر ضمانت نامه یک قرارداد می باشد و هزینه را زمانی به شما پرداخت می کند که چیزی که قطعا اتفاق می افتد اتفاق افتد، مثل فوت شما. به دلیل اینکه شما حتی با وجود بیمه روزی فوت می کنید، تمام بیمه های عمر باید ضمانت نامه عمر نامیده بشوند اما با این حال به عنوان بیمه عمر شناخته می شوند. تنها تفاوت بیمه عمر این است که محدود می باشد و تنها در زمان فوت و در یک تاریخ مشخص پرداخت می شود. به عنوان مثال ممکن است شما تنها تا شصتمین یا هفتادمین تولدتان تحت پوشش بیمه قرار بگیرید از این رو درست این است که بیمه عمر نامیده بشود.

بیمه عمر در ترکیه چگونه است؟

بیشتر افراد قبل از اینکه برای زندگی به ترکیه مهاجرت کنند تحت پوشش بیمه عمر بوده اند. ممکن است که سال ها پیش تحت پوشش این بیمه بوده اند. خبر خوب این است که اگر به ترکیه مهاجرت کنید این بیمه نامه ها تقریبا همیشه معتبر هستند. در موارد خیلی نادر اگر شما قصد اقامت در کشور دیگری را داشته باشید در این بیمه ها تبصره ای اضافه می شود که پوشش بیمه را محدود می کند. بیمه نامه خود را بررسی کنید با این حال، ایده خوبی است که اگر قصد زندگی در ترکیه را دارید شرکت بیمه خود را از این موضوع مطلع کنید. اگر شما درخواست بیمه بدهید و مطمئن بشوید که می توانید این فرصت را داشته باشید و در طول زندگی در ترکیه بیمه نامه شما بدون تغییر باقی بماند اقدام برای بیمه خیلی آسان تر خواهد بود.

بیمه های عمر جدید در ترکیه

ممکن است شما بدون بیمه عمر وارد ترکیه بشوید و یا تاریخ انقضای بیمه عمر شما رو به پایان باشد: به عنوان مثال، بیمه عمری که فقط تا سن ۶۵ سالگی شما را تحت پوشش قرار می دهد. در این مورد، اگر شما بتوانید شرکتی پیدا کنید که شما را بیمه کند هیچ مانعی برای پوشش بیمه ای شما وجود ندارد. اگر شما هنوز جوان هستید این کار آسان تر خواهد بود. طبق قوانین ترکیه شما ممکن است آن بیمه را یا از یک شرکت بیمه عمر مستقر در ترکیه بگیرید یا از یک شرکت مستقر در هرکجای دنیا.

زمانی که می خواهید انتخاب کنید که کجا بيمه بشوید دو مسئله مهم، زبان و قیمت می باشد. بیشتر مردم فکر می کنند شرکت هایی که به زبان آنها فرایندهای درخواست بیمه را انجام می دهند خیلی به آنها کمک می کنند. مخصوصا اگر زمانی شما برای انجام این فرایند حضور نداشته باشید و اقوام و نزدیکان شما بخواهند از فرسنگ ها دورتر کار شما را انجام بدهند. البته، قیمت همه چیز نیست و شما نیاز دارید درباره ماهیت پوشش بیمه ای که به شما ارائه می شود فکر کنید.

بیمه عمر در ترکیه

بیمه عمر چه چیزی را تحت پوشش قرار خواهد داد؟

در بیمه نامه بیمه عمر، اصلی ترین پوشش پرداخت مبلغ یکجای هزینه فوت شما می باشد. تمام بیمه ها این را ارائه می دهند. اما پوشش های دیگری می تواند اضافه بشود. اغلب اوقات دلیل این کار مزیت تجاری شرکت بیمه می باشد، اما بیشتر اوقات به نفع مشتری است که چندین نوع بیمه که تحت پوشش یک بیمه نامه است را داشته باشند. بطور کلی، داشتن بیمه نامه های جداگانه خیلی مقرون به صرفه تر می باشند. نوع دیگر پوشش بیمه ای که معمولا افزوده می شود پوشش بیمه ای می باشد که برای انواع خاص مرگ تصادفی درنظر گرفته می شوند و ممکن است در این صورت مبلغ تحت پوشش بیمه بیشتر بشود یا شاید مدت زمان بیمه شما طولانی تر از زمان تعیین شده در بیمه نامه در نظر گرفته بشود: به عنوان مثال، تحت پوشش قرار دادن شما برای کل عمر در برابر مرگ تصادفی ناشی از غرق شدن، در حالی که بیمه عمرمعمولی ممکن است در سن ۷۰ سالگی منقضی بشود.همچنین این بیمه نامه ناتوانی دائمی یا بیماری جدی را نیز تحت پوشش قرار می دهد. دیگر بیمه های عمر نه تنها موافق پرداخت مبلغی که برای فوت خود پرداختید هستند بلکه موافقند اگردر زمانی که تحت پوشش بیمه هستید پزشک تشخیص بدهد که دچار بیماری لاعلاج شديد باز هم حق بیمه را به شما پرداخت خواهند کرد.

هزینه بیمه عمر

هزینه بیمه عمر متنوع می باشد و به مبلغی که شما قصد دارید برای بیمه پرداخت کنید، به سن شما و وضعیت سلامتی فعلی شما بستگی دارد.

مشاوره

اگر در فکر گرفتن پوشش بیمه عمر هستید شما واقعا موظفید با یک کارشناس بیمه عمر مشورت کنید تا بهترین بیمه نامه را به شما معرفی کند. به همین ترتیب، به عنوان قدم اول قبل از نزدیک شدن به یک مشاور، شما باید یکی از وبسایت های مشابه را بررسی کنید.

مطلب پیشنهادی توران پارس : انواع بیمه درمانی در کشور ترکیه

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *