تمدید اقامت توریستی

تمدید اقامت توریستی ترکیه

طبق آخرین اخبار به دست آمده از اداره ی مهاجرت ترکیه، اقامت توریستی از ابتدای ژانویه ۲۰۲۰ دیگر تمدید نخواهد شد.این مسئله که در سال های گذشته قانونا به تصویب رسیده بوده است از ابتدای ژانویه اجرا خواهد شد.

این قانون شامل ایرانیان و سایر کشورها می باشد اما اروپائیان همچنان می توانند از طریق این اقامت اقدام کنند.
ایرانیان عزیزی که تا قبل از ژانویه ۲۰۲۰ از طریق اقامت توریستی اقدام کرده اند تا یکسال آینده این اقامت برای آنها تمدید خواهد شد .
این قانون حجم زیادی از ایرانی ها و خارجی های مقیم ترکیه را دچار مشکل خواهد کرد و توران پارس طبق تجربه امیدوار است که در آینده شاهد اصلاحیه و تغییراتی در این قانون باشیم. جدید ترین اخبار دراین حوزه به سرعت در اختیار شما هم وطنان عزیز قرار خواهد گرفت.
با توجه به شرایط موجود توران پارس به خانواده هایی که قصد اقامتی مطمئن در ترکیه را دارند پیشنهاد می کند که از یکی از انواع اقامت ها که در ادامه خلاصه ای از آن ها را برایتان بازگو میکنیم،اقدام کنند.

تمدید اقامت توریستی ترکیه
۱) ثبت شرکت در ترکیه : شما می توانید با راه اندازی یک کسب و کار (از یک رستوران کوچک تا یک کارخانه) برای گرفتن اقامت ترکیه اقدام کنید و لازمه ی آن ثبت شرکت (ATO) به نام شماست.به طبع آن شما می توانید برای اعضای خانواده ی خود هم اقامت بگیرید.
۲) می توانید در یک شرکت یا کارخانه استخدام شوید و از این طریق ویزای کاری(چالش مای ایزین) دریافت کنید.
۳) اخذ شهروندی ترکیه : با سرمایه گذاری ۲۵۰ هزار دلاری به شما و اعضای خانواده تان پس از مدتی کوتاه اقامت داده خواهد شد.
۴) از طریق اورنجی یا دانش آموزی که با ثبت نام در مدارس ترکیه ، دانش آموز می تواند اقامت دریافت کند. پدر و مادر او هم می توانند از طریق او اقدام کنند. توجه داشته باشید این اقامت تنها درصورتی است که دانش آموز در مدارس ترکیه ای ثبت نام کند.
۵)از طریق ثبت نام و تحصیل در دانشگاه های ترکیه
۶)خرید یک ملک در ترکیه با حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار لیر که متداول ترین و ساده ترین روش دریافت اقامت است.

 

جهت مشاوره ثبت شرکت ، خرید ملک،سرمایه گذاری و تحصیل با کارشناسان ما تماس بگیرید. مجموعه توران پارس آماده هرگونه پاسخ گویی به شما عزیزان است.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *