این مطلب فقط در جهت اطلاع رسانی آماده شده و مجموعه توران به هیچ عنوان در خصوص ثبت نام در مدارس ایرانی آنکارا و استانبول فعالیت نمی کند.

مجتمع آموزشی زبان نور یک مجتمع و مدرسه ی بین المللی به زبان فارسی می باشد که شهر استانبول ترکیه واقع شده است. در این مجتمع آموزشی کتاب های سیستم آموزشی ایران تدریس می شود. علاوه بر این برای دانش آموزان دوره های زبان انگلیسی و دوره های ورزشی جهت آموزش به آن ها فراهم شده است. دانش آموزان پس از گذراندن دوره ی تحصیلی خود در این مجتمع کارنامه و دیپلم ایرانی خود را نیز دریافت خواهند کرد.
مجتمع آموزشی بین المللی نور معرفت استانبول بر اساس روش های آموزشی نوین در سطح بین الملل اداره می شود. کشور های بزرگی چون آمریکا، انگلستان، کانادا، آلمان و استرالیا از کشور های پیشگام در این روش های آموزشی می باشند. این سبک آموزشی با سبک سنتی ایرانی که در اکثر کشور های جهان سوم آموزش داده می شود متفاوت بوده به دلیل سبک آموزشی روان و نافذ تر، دانش آموزان می توانند ارتباط بیشتری با دروس مدرسه ی خود داشته و با موفقیت دوره ی تحصیل خود را بگذرانند. اما باید گفت کیفیت دروس ایرانی بسیار بالا می باشد به طوری که مطالب درسی سطح متوسطه دوره ی دوم ایرانی در اکثر دانشگاه های اروپایی و آمریکایی تدریس می شوند.
در مجتمع آموزشی نور معرفت سبک موفق بریتانیایی با علوم ایرانی تلفیق شده تا کیفیت بالا همراه با سبک آموزشی نوین به دانش آموزان آموزش داده شود.

دوره های آموزشی همراه با ارائه مدرک معتبر دانشگاهی و بین المللی

  •  دوره آموزشی TTC
  •  دوره آموزشی ACT
  •  دوره آموزشی ALES
  •  دوره آموزشی SAT
  •  دوره آموزشیTUS
  • دوره آموزشیYOS
  •  دوره های آموزش زبان ترکی
  • دوره های زبان انگلیسی ( TOEFL و IELTS )

مدرسه تابستانی مجتمع نور معرفت استانبول

دانش آموزان می توانند در سه ماه تابستان که هیچگونه مشغله و دغدغه تحصیلی ندارند، در این مدرسه تابستانی شرکت کرده و به یادگیری مهارت های زبان و امور فنی بپردازند. این مدرسه با ارائه امکاناتی مناسب فضایی آموزشی و تفریحی خوبی را به دانش آموزان خود ارائه می دهد.

آموزش از راه دور

این شیوه ی آموزشی برای دانش آموزانی می باشد که قادر به شرکت در کلاس ها به دلایل موجه نیستند. برنامه های درسی آن ها مطابق با دروس در مدارس جمهوری اسلامی ایران و امتحانات نیز هر سال یک بار برگزار می شود. در سال تحصیلی جدید ۱۴۰۰-۱۳۹۹ زین پس دانش آموزان می توانند در کلاس های نیمه حضوری در کلیه پایه های تحصیلی و حتی در شهر استانبول شرکت کنند.

شهریه تحصیلی

شهریه تحصیلی از پایه اول تا یازدهم به صورت تقریبی ۷۰۰۰ دلار و در پایه دوازدهم ۱۲۰۰۰ دلار می باشد.

مجتمع آموزشی بین الملل نور معرفت استانبول

شرایط ثبت نام در هنرستان مجتمع نور معرفت

مجتمع آموزشی نور معرفت دارای رشته های هنرستانی هم چون سینما، گرافیک، نقشه کشی، معماری، گردشگری، تربیت بدنی، حسابداری و … می باشد. تمامی این رشته ها مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای جمهوری اسلامی ایران می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

• تمامی مدارک تحصیلی دانش آموزان همراه با گواهی و کارنامه آخرین سال تحصیلی و کد انتقالی
• تصویر پاسپورت، شناسنامه و کارت ملی والدین و دانش آموز
• ۸ قطعه عکس پرسنلی ۴*۳
• اقامت یا گواهی مجاز اقامت موقت از کشور ترکیه

سایر مدارس :

مجتمع آموزشی ۲۲ بهمن آنکارا

مدارس ایرانی در ترکیه

آدرس ، شماره تلفن و سایت مجتمع نور معرفت استانبول
Istanbul,Avcilar,cihangir metrobüse istasyon , AVM pelikan arkasında , Arguvan sokak NO : 10/A
۰۵۳۱۶۳۵۸۲۵۲
http://www.nouremarefat.com