آشنایی با مدارس فوتبال در ترکیه

مدارس فوتبال در ترکیه چگونه اند؟

بد نیست بدانید لیگ فوتبال ترکیه یکی از برترین لیگ های باشگاهی در سطح اروپاست و تیم های مطرحی همانند فنرباغچه ، بشیکتاش و گالاتاسرای را دارا می باشد که تماشاگران زیادی را به ورزشگاه ها می کشانند. اگر فرزندی علاقمند به ورزش فوتبال دارید ، میتوانید از امکانات حرفه ای باشگاههای فوتبال ترکیه استفاده بکنید. بهترین باشگاههای ترکیه نیز درون شهرهایی اند که مدارس فوتبال خوبی دارند و اگر فرزند شما واقعا دارای استعداد باشد ، بطور حرفه ای میتوانند اون را جذب بکنند .

در برخی از شهرهای کشور ترکیه هم مدارس بین المللی وجود دارند که تعداد آنها کم نیست مثل مدرسه فوتبال بارسلونا ، مدرسه فوتبال پاری سن ژرمن.

برای ثبت نام در هر یک از این مدارس فوتبال در کشور ترکیه باید حتما اجازه اقامت داشته باشید و به اصطلاح در ترکیه ساکن باشید . این کلاسها برای بچه های بالای ۶ سال می باشد و معمولاً در روزهای تعطیل شنبه و یکشنبه برگزار می شوند.

شهریه مدارس فوتبال در ترکیه نسبت به ایران متفاوت است و علاوه بر اسم باشگاه و تعداد روزهای آموزشی در هفته ، منطقه مسکونی هم بر روی قیمت موثر میباشد. برای مدارس فوتبال باشگاههای خود ترکیه ، برای هر ترم یکماهه یعنی ۸ جلسه ۲ ساعته ، شهریه از ۲۰۰ لیر به بالاست . تهیه لباس هم به عهده والدین هست و باشگاه خدمات خاصی ارائه نمی دهد .اما چنانچه فرزند شما بتواند نظر مربیان را جلب کنه ، علاوه بر اینکه آموزش تخصصی تر براش در نظر میگیرند ، خدماتی مثل بیمه و امکانات ورزشی بیشتر بهش تعلق میگیره.

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *