satinturkeytouran

مراکز برگزاری آزمون SAT در ایران

در این مطلب می خواهیم مرکز یا مراکز برگزاری آزمون SAT در ایران را به شما معرفی بکنیم. آزمون اس ای تی در ابتدا به عنوان یک آزمون آمریکایی برای ورود دانشجویان به دانشگاه های خود بود اما با گذشت زمان این آزمون به عنوان یک آزمون استاندارد جهانی معرفی شده و تمامی متقاضیان ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی می توانند در آن شرکت کرده و از دانشگاه های مختلف در سرتاسر جهان پذیرش بگیرند. این آزمون هر سال سه ماه یک بار برگزار می شود.  قبلا دانشجویان ایرانی برای شرکت در این آزمون باید به کشور های همسایه می رفتند و در حوزه های برگزاری این آزمون شرکت کنند چرا که آزمون SAT در ایران برگزار نمی شد . ترکیه، امارات و آذربایجان پرطرفدار ترین کشور ها برای شرکت در این آزمون از طرف ایرانیان بودند. اما یک خبر خوب برای دانشجویان ایرانی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند این است که در حال حاضر توران پارس نخستین مرکز برگزار کننده کلاسهای sat در ایران، آماده پذیرش دانشجو برای شرکت  در این دوره می باشد.
برای موفقیت در این آزمون کافیست که دانش و مهارت خود را در دروس ریاضی و زبان انگلیسی بالا ببرید تا بتوانید از این آزمون امتیاز و نمره ی مناسب دریافت کنید. ملاک پذیرش در دانشگاه ها نمره ی شما از این آزمون می باشد. برخی از برترین دانشگاه ها در کشور ترکیه هم چون دانشگاه حاجت تپه، قاضی، کوچ، آنکارا و … از این آزمون جهت پذیرش دانشجویان بین المللی استفاده می کنند.

توران پارس نخستین مرکز برگزار کننده کلاسهای sat در ایران

مزایای آزمون SAT

۱- اگر شما نتوانید در این آزمون امتیاز مناسبی دریافت کنید به دلیل برگزاری مجدد این آزمون، می توانید چند ماه بعد با پایه قوی تری دوباره در آزمون شرکت کنید. این مورد می تواند شانس شما را افزایش داده و آمادگی بیشتری برای شرکت در آزمون پیدا خواهید کرد.

۲- نتیجه ی آزمون اس ای تی دو سال اعتبار داشته و تا دو سال بعد پس از گذراندن آزمون نیز فرصت قبولی در دانشگاه های مختلف جهان را خواهید داشت.

۳- با شرکت در این آزمون می توانید شانس ورود به دانشگاه های تراز اول جهان مانند دانشگاه هاروارد، استندفورد و … داشته باشید.

محتویات آزمون SAT

آزمون اس ای تی شامل دو مبحث ریاضی و زبان می باشد که هر کدام به صورت جداگانه ۸۰۰ امتیاز داشته و نمره ی منفی در آن محاسبه نخواهد شد. بخش ریاضی این آزمون شامل سوالات هندسه، جبر و حساب می باشد. بخش ریاضی نیز به مبحث ریدینگ و رایتینگ تقسیم می شود. در مجموع این آزمون ۱۶۰۰ امتیاز داشته و اگر بتوانید امتیاز ۱۳۵۰ به بالا را در بدست بیاورید شانس شما برای قبولی در رشته پزشکی بالا خواهد رفت.

ازمون SAT

ثبت نام در آزمون SAT ترکیه

۱- دانلود فرم ثبت نام و تکمیل مدارک و جزئیات خواسته شده
۲- پرداخت هزینه ی ۱۰۰ دلاری به شماره حساب خواسته شده
۳- انتخاب تاریخ آزمون با توجه به تصمیم و برنامه ریزی تحصیلی خود
۴- ارسال فرم پر شده به همراه یک قطعه عکس و رسید مبلغ واریزی به شماره ایمیل سامانه

مراکز برگزاری آزمون SAT در ایران

کلاس های آمادگی آزمون sat به صورت حضوری و غیر حضوری در موسسه توران آکادمی با چندین سال سابقه در این حوزه برگزار می شود. در موسسه توران آکادمی دو مبحث ریاضی و زبان به صورت تخصصی با برترین اساتید به دانشجویان آموزش داده می شود. جهت ثبت نام در این دوره می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. توران پشتیبان آموزشی شما در تمامی مراحل تحصیلی خواهد بود.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *