آزمون یوس هر سال از طرف دانشگاه های کشور ترکیه، خصوصی و دولتی اجرا می شود که مخصوص دانشجویان بین المللی یا خارجی یا به عبارت دیگر برای دانشجویان غیر بومی است که تمایل دارند در کشور ترکیه و در مقطع لیسانس رشته های دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی، مهندسی و علوم انسانی به زبان ترکی یا انگلیسی تحصیل کنند. هر دانشگاه وظیفه دارد با در نظر داشتن ظرفیت برای این دانشجویان، نسبت به پذیرش آنان بر حسب نتایج آزمون YOS اقدامات لازم را انجام دهد. دانشجویانی که در آزمون YOS نمره ی قبولی را بدست می آورند علاوه بر داشتن مجوز ادامه تحصیل در رشته های یاد شده، شهریه ی تحصیلی کمتری هم پرداخت می کنند.

کلاس های آمادگی آزمون Yos توران آکادمی

مجموعه توران پارس بعنوان یکی از مجموعه های برگزار کننده کلاس های Yos همزمان در ایران و ترکیه و همچنین آنلاین می باشد . اساتید این کلاس ها جزو برترین اساتید Yos ایران می باشند.

این مجموعه با عنوان توران آکادمی با داشتن تجربه سال های متوالی و هم چنین بالاترین درصد قبولی داوطلبین ایران در ۲ سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ توانسته به بزرگترین و معتبرترین مجموعه برگزارکننده کلاس های آمادگی آزمون یوس تضمینی ایران تبدیل شود.

برای شرکت در کلاس های آمادگی آزمون Yos توران آکادمی تنها کافیست با شماره های ۲۸۴۲۷۱۵۰-۰۲۱ ، ۰۹۱۹۳۰۱۰۸۲۳ و ۰۹۳۷۸۱۹۱۱۶۹ تماس بگیرید و با مشاورین ما در ارتباط باشید.