این مطلب فقط در جهت اطلاع رسانی آماده شده و مجموعه توران به هیچ عنوان در خصوص ویزای ورزشی، استخدام ورزشی، ثبت نام در فدراسیون و … فعالیت نمی کند.

یکی از راه های دیگر مهاجرت ,مهاجرت از طریق ویزای ورزشی است میباشد.ورزش در ترکیه از جایگاه مناسبی برخوردار است چرا که اهداف اصلي سياست ورزش دولت ، افزايش تعداد ورزشكاران ، كسب موفقيتهاي بين المللي و آماده نمودن محيط ورزشي مناسب جهت ترغيب افراد به منظور روي آوردن به فعاليتهاي ورزشي مي باشد.ارشته های ورزشی محبوب در ترکیه شامل:
فوتبال : از زمان اوایل جمهوری ،در دولت ترکیه با توجه به اینکه همیشه محبوب ترین ورزش فوتبال بوده در عین حال در حلقه سرمایه گذاری هم بوده. سرمايه گذاري ها در طول سال ها ادامه داشته و فوتبال به صنعت عظيم امروزي تبديل شده است. به عبارت دیگر ، صنعت فوتبال و تسلط آن در ترکیه نتیجه سیاستی است که حمایت بی وقفه را ارائه می دهد.باشگاه های فوتبال در استامبل از شرایط خوبی برخوردار هستن .برای اطلاعات بیشتر میتوانید به لینک های زیر مراجعه کنند:

http://en.psgsoccerschoolturkey.com

https://www.braziliansoccerschools.com.tr

http://bjk.com.tr/tr

http://fcbescola.fcbarcelona.com/istanbul/en

http://www.fenerbahcesporokullari.com

اقامت از طریق ورزش ترکیه

وزنه برداری: وزنه برداری ترکیه در کارنامه خود قهرمانی وکسب مدال طلا را در المپیک دارد .در این رشته ورشکارانی نامی همچون نعیم سلیمان اوغلوهلیل موتلو دارنه مدال ۳ مدال طلا در ۳ المپیک هستند همچین ترکیه دارنه رکورد در مسابقات جهانی وزنه برداری بانوان میباشد

اقامت ورزشی ترکیه
قایقرانی : ترکیه دارای چهار مرز دریایی است پس تعجب اور نیست که یکی از ورزش های محبوب در این کشور قایقرانی باشد.
دو و میدانی: در رشته دو میدانی ترکیه دارنده رکور جهانی در دو ۱۵۰۰ توسط سوریا ایهان در سال ۲۰۰۳ میباشد
فرمول یک: پس از تاسیس فدراسیون اتومبیل درترکیه , ترکیه یکی از میزبان‌های مسابقات فرمول یک شد. یکی از افتخار اورنده ترین راننده های فرمول یک در ترکیه جاسون تاهینجی اوغلو است.
ورزش موتور: در سال ۱۹۹۱ همزمان با تاسیس فدراسیون اتومبیل در ترکیه ,فدراسیون متور سواری هم تاسیس شد. ترکیه یکی از۱۷ کشور در فرمول یک گراندپریس است . کنین صوفی اوغلی یکی از قهرمانان درخشنده این رشته در سال ۲۰۰۵ است.
والیبال: در ترکیه ولیبال بعد فوتبال در جایگاه دوم از محبوب ترین ورزش های ترکیه قرار دارد
بسکتبال: بسکتبال ترکیه درسال های اخیر مورد استقبال قرار گرفته است و از افتخاراتی که تیم ملی ترکیه در این رشته دارد میتوان به نایب قرمانی انها در جام جهانی سال ۲۰۱۰ با شکست در برابر تیم امریکا اشاره کرد.

اقامت ورزشی ترکیه

از مهمترین باشگاه های ترکیه میتوان به

گالاتاساراي ( Galatasaray ) ،فنرباخچه ( Fenerbahce ) ،بشيكتاش (Besiktas ) ،ولكر( Ulker ) ، آرچليك (Arcelik ) اشاره کرد.

  • ویزای موقت ورزشی به دسته از افراد یا تیمی تعلق میگیرد که قصد شرکت در رویدادی مهم ورزشی از سمت ارگانی ورزشی دارند.معمولا اعتبار این نوع از ویزا ۳ ماه میباشد.
    ویزای دایم ورزشی به افرادی تعلق میگیرد که یک دست اورد بزرگ در زمینه ورزشی و زمینه بین المللی دارا هستند.همچنین به افرادی که از سمت تیم ملی کشور مربوطه واجد شرایت میباشند و از شخص دعوت به پیوستن ان تیم میشود تعلق میگیرد.
  • مواردی که باید به ان توجه کند این است فرد برای دریافت ویزای ورزشی موقت باید بتواند افسر مهاجرت را قانع کند که پس از ورود به خاک کشور جدید همچنان فعالیت ورزشی خودرا ادامه خواهد داد
  • از مدارک و شرایط لازمه گرفتن ویزای ورزشی میتوان به داشتن مدال و افتخارات اسیایی و جهانی اشاره کرد و به طور کلی فرد باید رزومه ورزشی قوی داشته باشد.

تمامی جوایز، افتخارات و مدارج ورزشی، تصاویر از مسابقات و کسب مقامات خود را برای ما میفرستید و بعد از هزینه قرارداد معرفی شما به فدراسیون و مجموعه های ورزشی ترکیه آغاز می شود.

مقالات مشابه :

[rpi]

The last comment needs to be approved.
۴۰ replies
  1. محمدمهدی
    محمدمهدی says:

    سلام بنده تقریبا۲سال هست مدرک داوری درجه۳فوتبال دارم ودرحدبازیهای استانی ولیگ برترپایه کشورداوری کردم میخوام بدونم میتونم به عنوان داورفوتبال مهاجرت کنم وادامه داوری رااونجاادامه بدم؟

    پاسخ
    • توران پارس
      توران پارس says:

      سلام وقت شما بخیر، متاسفانه ما در زمینه ورزشی فعالیت نداریم و تخصصی در حوزه تحصیل در ترکیه فعالیت داریم، اگر در این زمینه سوالی دارید در خدمتتان هستیم.

      پاسخ
  2. محمد امامی
    محمد امامی says:

    با سلام وقت بخیر
    من مربی وداور رسمی فدراسیون رزمی در بخش کیک بوکسینگ ۱۶ ساله دارم فعالیت میکنم
    ۲سالی هست که mmaکار میکنم
    چطوری میتونم در کشور دگ اقامت بگیرم وبرای تیم اونها بازی کنم

    پاسخ
  3. مهرداد
    مهرداد says:

    سلام من داور بوکس هستم امکان اقامت از طریق داوری بوکس را دارم
    درضمن بوکسم هم خوبه می تونم مربیگری هم بگیرم بدلیل اینکه دوست نداشتم مربیگری نگرفتم

    پاسخ
  4. پویان
    پویان says:

    سلام، بنده چندین مدال کشوری ، بین المللی آنلاین و کمربند جهانی دارم و دعوت شده ب اردوی تیم ملی تکواندو ایران هستم، آیا با این شرایط شانسی برای گرفتن اقامت در ترکیه دارم

    پاسخ
  5. زهرا
    زهرا says:

    سلام خسته نباشید من تکواندو کارم و مقام کشوری و استانی دارم و تو لیگ کشوری هم دو سه باری شرکت کردم و دان ۲ هستم و ۱۸ سالمه و رشتمم ریاضی فیزیک هس آیا میتونم برای ویزای ورزشی ترکیه اقدام کنم ؟

    پاسخ
  6. مصطفی
    مصطفی says:

    سلام وقت بخیر ، من از بچگی فوتبال بازی میکردم ، ولی به خاطر اینکه مهاجر هستم داخل ایران نمیتونم داخل تیم‌های ایرانی بازی کنم و الان ۱۸ سالم هس ،میخواستم ببینم میشه برای اینکه میخوام اونجا به فوتبال ادامه بدم ویزا یا اقامت اونجا رو بگیرم🙂

    پاسخ
  7. وحید
    وحید says:

    سلام . بنده مربی و داور درجه ۱ تکواندو با مدرک معتبر از فدراسیون تکواندو هستم . و ۱۵ سال سابقه مربیگری و داوری در لیگ های برتر کشور رو دارم .آیا امکان اقامت و کار در ترکیه برای بنده هست ؟

    پاسخ
  8. میلاد
    میلاد says:

    سلام خسته نباشید من مسابقات کشتی دوم کشوری دارم مدرک مربی گری رسمی دفاع شخصی دارم ولی توی ایران جایگاهی نداره بعدشم آیا کسایی ک بدنسازی کار میکنن اونجا جایگاهی دارن یا ن ؟

    پاسخ
  9. آرمین
    آرمین says:

    سلام خسته نباشید.من ۱۸سالمه دارای مقام اول دوم سوم و دوبار پنجم در کشور شده ام وعضو سابق تیم ملی هستم و زبان انگلیسی بلدم و تو تابستان مدرک دیپلم تربیت بدنی ام را میگیرم. میخواستم ببینم میشه ویزا گرفت برای ادامه ورزش درترکیه. خیلی ممنون از زحمات شما

    پاسخ
  10. آرمین
    آرمین says:

    سلام میخواستم بدونم میشه با دارای چندین قهرمانی در کشور و با مدرک دیپلم رشته تربیت بدنی می‌شود مهاجرت ورزشی به ترکیه انجام شود؟

    پاسخ

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *