istanbulmedipol

دانشگاه مدیپول استانبول یکی از پیشرفته ترین دانشگاه های ترکیه است که در سال ۲۰۰۹ توسط بنیاد آموزش و بهداشت ترکیه در شهر استانبول تاسیس شد. این دانشگاه که یک دانشگاه خصوصی محسوب می شود، شامل چندین پردیس دانشگاهی است. زبان آموزشی دانشگاه مدیپول انگلیسی است و اگر شما با زبان ترکی آشنایی ندارید و یا قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های اروپایی و آمریکایی را دارید، یکی از بهترین گزینه ها برای تحصیل در ترکیه است.

دانشکده ها

  1. دانشکده پزشکی
  2. دانشکده پزشکی بین المللی
  3. دانشکده دندانپزشکی
  4. دانشکده داروسازی
  5. دانشکده علوم بهداشتی
  6. دانشکده هنرهای زیبا، طراحی و معماری
  7. دانشکده آموزش
  8. دانشکده حقوق
  9. دانشکده علوم بازرگانی و مدیریت
  10. دانشکده علوم انسانی و علوم اجتماعی
  11. دانشکده مهندسی و علوم طبیعی
  12. دانشکده ارتباطات

رنکینگ دانشگاه مدیپول

طبق آخرین آمار در سال ۲۰۲۰، دانشگاه مدیپول رتبه ۹۱ در بین برترین دانشگاه ها را گرفته است و در سال ۲۰۱۹ برای رشته های پزشکی و پیراپزشکی به عنوان یکی از بهترین دانشگاه ها شناخته شده است.

دانشگاه مدیپول استانبول

معرفی پردیس های دانشگاهی مدیپل استانبول

پردیس هالیچ

( واقع شده در منطقه سوریچی در مرکزی ترین نقطه از شهر، دارای ساختمان مدرن، لابی و باغ های بزرگ و زیبا )

پردیس Bağcılar

(دارای بیمارستان تخصصی Medipol Mega دانشگاه جهت سپری کردن دوره های آموزشی و کارآموزی پزشکی و دندانپزشکی دانشجویان، واقع شده در مرکز شهر استانبول )

پردیس کاواکیک

( واقع شده در در ضلع آناتولی پل فاتیح سلطان مفتح در مجاورت با جنگل های بی

نحوه ثبت نام و پذیرش در دانشگاه مدیپول

به جهت پیشرفته بودن و سطح علمی و آموزشی بالایی که دانشگاه مدیپول استانبول دارد، دانشجویان برای ورود به این دانشگاه نیازمند داشتن مدرک علمی بالا و یا امکانات مالی زیاد هستند. چرا که شهریه های این دانشگاه به دلیل خصوصی بودن آن زیاد است و درصد عمده ای از مخارج دانشگاه از طریق شهریه دانشجویان فراهم می شود.
برای ورود به دانشگاه مدیپول می توانید در آزمون های Yos و Sat شرکت کنید و یا بدون آزمون و با پرداخت شهریه و مدرک دیپلم خود اقدام به تحصیل کنید.

توران آکادمی

جهت تحصیل بدون آزمون نیز دانشجویان می توانند با شرط معدل بالای ۱۵ برای پذیرش در این دانشگاه اقدام کنند.
هر ساله این دانشگاه بورسیه هایی نیز برای دانشجویان خود از ۲۰ الی ۴۵ درصد قرار می دهد تا دانشجویان بتوانند از این مزیت نیز بهره ببرند. جهت ورود، ثبت نام و دریافت بورس تحصیلی در دانشگاه مدیپول با کارشناسان ما در توران پارس تماس بگیرید.

دانشگاه مدیپول استانبول

بورسیه دانشگاه های خصوصی ترکیه

امکانات دانشگاه مدیپول

دانشگاه مدیپول استانبول از پیشرفته ترین و مجهز ترین امکانات موجود در دنیا استفاده می کند و به همین علت نام این دانشگاه در لیست برترین دانشگاه های ترکیه دیده می شود. این دانشگاه امکاناتی چون خوابگاه، سالن های ورزشی، رستوران و کافه، کلینیک ها و .. را در خود دارد.

توران آکادمی

خوابگاه

دانشگاه مدیپول استانبول دارای خوابگاه های مجهز و بسیار شیک برای دانشجویان خود است. در این خوابگاه در طول روز ۳ وعده غذایی داده می شود و منوی آن متغیر و باز است. همه روزه خدمات نظافت اتاق ها، سرویس هاس بهداشتی، راهرو ها و .. انجام می شود و رو تختی ها هر ۱۵ روز یک بار تعویض می شود. همین امر باعث شده تا خوابگاه های این دانشگاه همیشه تمیز و منظم باشد. هم چنین این خوابگاه دارای سیستم امنیتی بالایی است و با دوربین های مدار بسته ی ۲۴ ساعته کنترل می شود. رفت و آمد دانشجویان توسط حراست کنترل می شود و دانشجویان موظف هستند تا ساعت یازده و نیم شب خود را به خوابگاه برسانند. دانشجویانی که بدون آزمون در این دانشگاه پذیرش گرفته اند نمی توانند از امکانات خوابگاه ها استفاده کنند اما دیگر دانشجویان می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.
قیمت خوابگاه های پسرانه به صورت سالیانه در اتاق تک نفره ۲۴۰۰۰ لیر، و در اتاق سه نفره سالیانه ۱۰۸۰۰ لیر می باشد. هم چنین خوابگاه های دخترانه نیز هرساله در اتاق های تک نفره ۱۰۸۰۰ لیر و در اتاق های سه نفره ۹۸۰۰ لیر می باشد. شهریه خوابگاه به صورت اقساط ۹ ماهه نیز قابل پرداخت بوده و اگر کل شهریه به صورت یکجا پرداخت شود شامل ۵ درصد تخفیف خواهد بود.

دانشگاه مدیپول استانبول

کتابخانه

کتابخانه ی اصلی این دانشگاه در کالج کاوالیک قرار دارد. هم چنین ۳ کتابخانه مجهز دیگر نیز در پردیس های این دانشگاه قرار دارند. کتابخانه این دانشگاه مساحتی حدود ۱۲۴۰ متر مربع داشته و شامل ۴۳ هزار جلد کتاب چاپ، ۴۴ هزار مجله الکترونیکی و ۵۱۵ هزار کتاب الکترونیکی است.

رستوران و کافه

در پردیس های این دانشگاه، وعده های غذایی با بهترین کیفیت و طعم تهیه می شوند. هم چنین کافه ها و رستوران های زیادی در پردیس های این دانشگاه قرار دارند که بهترین غذاهای ترکی و جهانی را در آن سرو می کنند.
اگر قصد تحصیل در یکی از پیشرفته ترین دانشگاه های ترکیه در شهر استانبول را دارید ما دانشگاه مدیپول را به شما پیشنهاد می دهیم. جهت اطلاعات بیشتر از دانشگاه مدیپول و سایر دانشگاه های ترکیه با مشاوران ما در توران پارس تماس بگیرید. ما در تمامی مراحل همراه و پشتیبان شما خواهیم بود.

شهریه دانشگاه مدیپل استانبول

  • پزشکی (ترکی) :۲۷/۰۰۰ دلار
  • پزشکی (انگلیسی) : ۳۸/۰۰۰ دلار
  • دندانپزشکی (ترکی) :۲۴/۳۰۰ دلار
  • دندانپزشکی (انگلیسی) : – ۳۰/۶۰۰ دلار
  • داروسازی (ترکی) : ۱۰/۰۸۰ دلار
  • داروسازی (انگلیسی) : 19/800 دلار
  • فیزیوتراپی (ترکی) : ۶/۵۰۰ دلار – ۴/۶۸۰ دلار
  • فیزیوتراپی (انگلیسی) : ۹/۰۰۰ دلار – ۶/۴۸۰ دلار
  • پرستاری (ترکی) : ۷/۰۰۰ دلار – ۵/۰۴۰ دلار
  • پرستاری (انگلیسی) : ۷/۵۰۰ دلار – ۵/۴۰۰ دلار
  • مامایی (ترکی) : ۶/۲۵۰ دلار – ۴/۰۰۰ دلار