کشور ترکیه با پیشرفت های بسیار چشمگیر خود در حوزه های آموزشی و علمی و تعدد دانشگاه های برتر، قابل مقایسه با برترین دانشگاه های جهان، به یکی از مقاصد دانشجویان کشور های خارجی جهت ادامه ی تحصیل تبدیل شده است. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان کشور ما نیز در تلاش برای قبولی در بهترین دانشگاه های ترکیه هستند. قبولی در دانشگاه های ترکیه، پلی برای شکوفایی استعداد ها و انگیزه ها رو به سوی موفقیت است.
جهت پذیرش و قبولی در دانشگاه های ترکیه نیازمند شرکت در آزمون های ورودی این دانشگاه ها می باشید. این آزمون ها با توجه به دانشگاه ها متفاوت است اما معمولا با آوردن امتیاز مناسب در آزمون های YOS و SAT   می توانید در بهترین دانشگاه های ترکیه ثبت نام کنید. توران آکادمی با چندین سال سابقه تدریس و برگزاری کالج های SAT  موفق شده است تا قبولی ۱۰۰ درصدی دانش آموزان خود را تضمین کند. در ادامه شما را با آزمون SAT  و اصلی ترین مشکلات دانش آموزان در این آزمون آشنا می کنیم و به شما می گوییم که چرا دیگر نباید از این آزمون بترسید.
ضعف اصلی دانشجویان ایرانی در آزمون SAT
آزمون SAT از دو بخش ریاضی و زبان تشکیل شده است. هر کدام از این دو بخش ۸۰۰ امتیاز دارند و در نهایت این آزمون ۱۶۰۰ امتیاز دارد. بخش ریاضی شامل هندسه، هوش و مباحث ریاضی است. اکثر دانش آموزان ایرانی در قسمت ریاضی با هیچگونه مشکلی مواجه نمی شوند و اکثرا می توانند با تمرین و تلاش به سوالات ریاضی پاسخ کامل و درست بدهند. آکادمی توران با اطمینان امتیاز ۷۵۰ به بالا در بخش ریاضی را به دانش آموزان خود تضمین و گارانتی می کند. اما بخش دیگر و مهمی که غالب دانش آموزان ایرانی در آن به مشکل برخورده و دچار ضعف می باشند، بخش زبان انگلیسی است.
ضعف اصلی دانشجویان ایرانی در آزمون SAT
سوالات زبان انگلیسی در آزمون SAT شامل دو بخش Reading و Writing است. اکثر دانش آموزانی که سطح دانش زبان انگلیسی متوسط و رو به بالایی داشته باشند می توانند به راحتی در بخش Writing  نمره و امتیاز مناسب کسب کنند. حتی اگر سطح زبان انگلیسی شما نیز بسیار پائین باشد در کلاس های آکادمی توران پارس در کم ترین زمان سطح بسیار بالایی را کسب خواهید کرد. به این ترتیب مشکل اصلی دانش آموزان در بخش Writing  است. چرا که دانش آموزان ایرانی در این زمینه تمرین و مطالعه بسیار کمی دارند. در این قسمت به دانش آموزان یک پاراگراف متن انگلیسی داده می شود و دانش آموزان موظف هستند تنها در مدت ۷ دقیقه متن را خوانده، فهمیده و به ۵ سوال پاسخ دهند. طبق آزمایشی که از میان دانش آموزان ایرانی ، ترک ، روس و آلمانی گرفته شده است ایرانی ها در آخر لیست قرار گرفته اند و نتوانسته اند از این بخش آزمون امتیازی کسب کنند. این در حالی است که اگر شرط زمان برای این بخش برداشته شود ایرانی ها می توانند به تمامی سولات پاسخ درست بدهند. بنابر این تند خوانی اصل مهم و تاثیرگذار در این بخش است. در آکادمی توران تمامی نکات تند خوانی به دانش آموزان گفته می شود و دانش آموزان تمامی نکات کلیدی نحوه تست زنی را فرا خواهند گرفت.
توران آکادمی
ضعف اصلی دانشجویان ایرانی در آزمون SAT
پیشنهاد آکادمی توران به دانش آموزان این است که قبل از شرکت در کلاس های آکادمی متون و کتاب های انگلیسی را بدون تلاش جهت فهم متن بخوانند. این کار به شما کمک خواهد کرد تندخوانی را در آکادمی توران بسیار سریع تر یاد گرفته و در این بخش آزمون نیز موفق شوید. توران آکادمی در تمامی مراحل تحصیل همراه و پشتیبان دانش آموزان خود است و قبولی آن ها را در دانشگاه های ترکیه تضمین می کند . جهت آشنایی بیشتر با دانشگاه های ترکیه ، چگونگی شرکت در آزمون SAT و کالج توران ،با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

مقالات مشابه :

[rpi]

۰ replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *