کار در ترکیه

قانون کار در ترکیه و چگونگی ایجاد اشتغال در این کشور

مقدمه کار در ترکیه

برای کار در ترکیه ، ابتدا باید پیشنهاد شغلی بدهید. سپس کارفرمای شما باید مجوز کار را برای شما درخواست کند ، زیرا شما به عنوان فردی که استخدام می شود ، درخواست خود را ارائه می کنید. شما نمی توانید بدون مجوز کار کنید.

یک معیار برای معلمان انگلیسی واجد شرایط بومی زبان در سراسر کشور وجود دارد. علاوه بر این ، بسیاری از شرکت های چند ملیتی دارای سمت هایی در مدیریت ، بازاریابی ، فروش ، ترجمه و سایر مشاغل فنی و حرفه ای دیگری هستند که به یک کارگر خارجی احتیاج دارند و همچنین برخی هتل ها و شرکت های مرتبط با مسافرت دارای موقعیت های تابستانی برای کارگران خارجی هستند.

شروع کار تجاری یا کار مستقل

قوانین کار در ترکیه اجازه می دهد تا یک کارآفرین مجوز کار مستقل را در ترکیه دریافت کند ، اما این گزینه برای شخصی است که حداقل پنج سال در ترکیه اقامت داشته باشد و قصد دارد شرکتی را راه اندازی کند که به نفع اقتصاد ترکیه باشد.برای کار آزاد ، به خصوص آنلاین ، به نظر می رسد این موضوع شامل تعریف قانونی “کار در ترکیه” است.

کار در ترکیه

عضویت در یک مشارکت

ممکن است با یک صاحب مشاغل کوچک در این کشور ملاقات کنید که از شما می خواهد به عنوان شریک او را وارد کار خود کنید. به طور کلی این فکر و ایده مناسبی نیست چون برای ورود به هر مشارکت تجاری یا  شخصی شما به خوبی درآن شغل نمی توانید آن را کنترل کنید  مخصوصاً وقتی شما باید برای کار خود به تجارت ترکیه پول پرداخت کنید.

وب سایت ها برای پیدا کردن شغل در ترکیه

  1. – CV سکرت (www.secretcv.com): هزاران موقعیت ارائه می شود. به سادگی رزومه خود را ارسال کنید ، و استخدام کنندگان به سمت شما می آیند.
  2. – Kariyer
  3. www.kariyer.net: محبوب ترین و کارآمدترین سایت ترکیه. استفاده از این سایت نسبتاً ساده است ، کافیست روی «basvur» (کلیک کنید). متأسفانه ، شرکت ها در تلاش هستند تا برنامه های خود را در این سایت مرتب کنند ، زیرا متقاضیان بر روی همه پست های شغلی که ملاقات می کنند کلیک می کنند.
  4. – (www.yenibiris.com)
  5. – Eleman :www.eleman.netیک پیشنهاد شغلی در بخش خدمات پیدا کنید

به طور کلی، یافتن شغل بیش از دو ماه طول نمی کشد ، بنابراین تأمین و گردش مالی به ویژه در SME مهم است ، و نشانه ای از بد بودن در شرکت ، تجارت است. کارمندان این SME ها به دلیل شرایط پیچیده کار ، روابط دشوار و بن بست در شغل خود ، اغلب مشاغل خود را تغییر می دهند.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *